Hoormij Magazine 2 – Elke beperking zorgt ook voor een talent!

‘Ik wil fysieke beperkingen uit de taboesfeer halen en laten zien dat er juist veel voordelen aan zitten voor werkgevers’, zegt Mariëlla Krosse (44). Zelf is ze slechthorend. Toch is ze als adviseur dagelijkse bankzaken continu in gesprek met klanten. In Hoormij Magazine 2 staat een uitgebreid interview met haar. Daarnaast is er in dit nummer veel aandacht voor toegankelijkheid van concertzalen, musea en openbaar vervoer voor slechthorenden. Op vrijdag 18 mei krijgen alle leden dit nummer gratis  thuisgestuurd. Hier is voor iedereen het interview met Mariella te downloaden.

Veel Tinnitusnieuws

Emma Heijerman, winnares van de eerste tinnitus scriptieprijs van Stichting Hoormij vertelt over haar onderzoek en ontwerp van de Tinnitus Toolkit en Loes Schenk, van de commissie tinnitus doet uitgebreid verslag van een groot internationaal congres over wetenschappelijk onderzoek naar oorsuizen. Dichterbij huis gaat Stichting Hoormij aan de slag met tinnitus cafés voor laagdrempelig lotgenotencontact.

Dit doen we voor jou

Maak kennis met de nieuwste online keuzewijzer Keuzehulponderwijs.nl voor ouders en kinderen. En lees hoe OPCI in actie komt tegen de lange wachtlijsten voor een Cochleair Implantaat (CI). Ook is er aandacht voor de afsplitsing van FOSS en SH-Jong uit Stichting Hoormij per 1 januari 2019.

Ook Hoormij Magazine ontvangen?

Als lid van NVVS, FOSS of SH-Jong ontvang je Hoormij Magazine vier keer per jaar. Vanaf vrijdag 18 mei kun je als lid de digitale editie van het magazine downloaden

Wil je ook het magazine ontvangen? Word dan lid! Ga naar www.stichtinghoormij.nl/lid-worden.
Publicatiedatum: 18 mei 2018