Help mee de kwaliteit van de ondertiteling van tv-programma’s te verbeteren

Bent u afhankelijk van ondertiteling voor het volgen van tv programma’s (via teletekst pagina 888)? En heeft u hier een mening over? Doe dan mee met het onderzoek van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO).

Voor een online onderzoek naar de ondertiteling van tv programma’s is de publieke omroep op zoek naar slechthorenden en doven. Dit onderzoek heeft betrekking op de wijze waarop tv programma’s worden ondertiteld. De NPO is benieuwd naar uw ervaringen en voorkeuren om zodoende de kwaliteit van de ondertiteling te verbeteren.

Maakt u wel eens gebruik van ondertiteling van tv-programma’s en wilt u meedoen? Geef u dan nu op via onderstaande link. U ontvangt dan spoedig per e-mail bericht over het onderzoek dat begin 2015 plaatsvindt.

Link:https://survey.enalyzer.com/?pid=m3q2gege

Het onderzoek wordt uitgevoerd door medewerkers van de afdeling Publieksonderzoek van de NPO in samenwerking met het onderzoeksbureau Ipsos. Deze afdeling voert uitsluitend onderzoek uit op het gebied van radio, tv en internet van de publieke omroep. Uw gegevens worden alleen voor dit onderzoek gebruikt en niet voor andere doeleinden ingezet. Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet doorgespeeld naar derden.

Publicatiedatum: 30 december 2014