Grow2work is klaar voor de start!

Grow2work is een gezamenlijk project van de belangenorganisaties voor slechthorenden en doven. Grow2worK richt zich op jongeren die slechthorend of doof zijn of ernstige spraak-taalproblemen hebben. Het doel is de kansen van deze jongeren om aan (betaald) werk te komen te vergroten.

Via Grow2worK kun je als werkzoekende op zoek gaan naar een buddy. Dat is iemand met een baan en met dezelfde beperking als jij. Deze buddy kan jou ondersteunen in het zoeken naar werk. Dit kan door het delen van ervaringen, het meewerken met de
buddy, maar ook door het volgen van trainingen. Grow2work brengt mensen samen om van elkaar te leren en om samen meer te bereiken. Daarnaast zullen wij ons richten op het vergroten van bewustwording en begrip aan de werkgeverszijde, want ook werkgevers moeten gaan inzien wat dove en slechthorende jongeren hen kunnen bieden.

Grow2work is klaar om dit avontuur met jullie aan te gaan. Ben je op zoek naar werk? Of heb je een fijne baan en wil je anderen helpen in hun zoektocht naar werk. ‘Like’ onze Facebookpagina, volg ons op Twitter, neem een kijkje op www.grow2work.nl en meld je aan! Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan contact op met Martin of Inge. Dit kan telefonisch (030-2900360) of per email: info@grow2work.nl.Publicatiedatum: 15 november 2012