Gebarentolken bij musical Little Shop of Horrors

Speciaal voor slechthorende en dove mensen zijn er tijdens de voorstelling van Little Shop of Horrors op zaterdag 3 november 2018 twee gebarentolken aanwezig zodat iedereen maximaal kan genieten van deze swingende musical. Music All Enschede vindt namelijk dat theater voor iedereen is.

Little shop of Horrors

De zaken van Mr. Mushnik gaan slecht. Werknemer Seymour staat hierdoor op het punt ontslagen te worden. Op aandringen van zijn collega Audrey brengt hij een nieuwe mysterieuze plant in de winkel. Hierdoor bloeit de bloemenwinkel weer helemaal op. Maar tegen welke prijs? De plant barst regelmatig in zang uit en blijkt er een dieet van mensenbloed op na te houden. Seymour voedt haar en de plant groeit en groeit...

Meest succesvolle off-Broadway-musical ooit

Na de premiére in 1982 werd het al snel een van de meest succesvolle off-Broadway-musicals ooit. Howard Ashman en Alan Menken (Disney's Beauty and The Beast, Aladdin) zijn de genieën achter deze hilarische muzikale cultklassieker. Met een vrolijke Motown sound, pakkende ballads en een heleboel humor laat Music All je een geweldige productie zien!

Gebarentolk

Links en rechts van het podium in de grote Rabozaal van de Schouwburg Hengelo staat een gebarentolk, zodat ook mensen met een gehoorprobleem kunnen genieten van de musical. Je kunt naast alle dingen die op het podium gebeuren, de gesproken teksten meelezen en de muziek voelen. Er is speciaal gekozen voor een plek aan de beide zijden zodat iedereen het podium goed kan zien en de slechthorende en dove mensen alles goed mee kunnen lezen.

De gebarentolken zijn mogelijk gemaakt door Koninklijke Kentalis.

Informatie en kaarten

Kaartverkoop via Schouwburg Hengelo (online of telefonisch): T 074 255 67 89 (ma t/m za 12:00 - 16:00 uur).
Tickets via het theater. Wil je meer informatie over 'Little Shop of Horrors' en de twee gebarentolken dan kun je contact opnemen met Roy Koops, voorzitter Music All, via M 06 53 92 88 11 of voorzitter@music-all.nl

Bron: Music All Enschede

Publicatiedatum: 23 oktober 2018