Gebarenscheurkalender 2012 voor iedereen

De Gebaren scheurkalender is te koop voor iedereen, die graag elke dag een gebaar wil leren, of voor iedereen die zijn gasten op de wc een visueel plezier wil doen. Wilt u snel een exemplaar bestellen?

Goede voornemens

Stichting Welzijn Doven Amsterdam wil graag een bijdrage leveren aan de vergroting van het gebruik van gebaren en brengt dan ook, met gepaste trots, een scheurkalender 2012 vol met gebaren uit. De gebaren zijn getekend door Timothy de Graaf en in een mooi lay-out jasje gestoken door Pieternel van Dis.

Visueel plezier op de wc

De Gebaren scheurkalenders zijn vanaf heden te koop voor iedereen, die graag elke dag een gebaar wil leren, of voor iedereen die zijn gasten op de wc een visueel plezier wil doen. De kalender kost € 12,50, excl. verzendkosten van € 2,95.

Snel een exemplaar bestellen?

Dat kan! De SWDA biedt leden van de NVVS een leuke korting van € 1,- per exemplaar of € 5,- bij 2 exemplaren. Bestel uw gebarenkalender dus goedkoop via de e-mail info@nvvs.nl en maak het bedrag over naar 3629823 tnv Stichting Welzijn te Amsterdam. Het boek bestellen via de website Gebaren2012.nl kan natuurlijk ook. U kunt de kalender ook ophalen bij het DovenOntmoetingsCentrum aan de Stadhouderskade 89 te Amsterdam!

Publicatiedatum: 15 november 2011