FOSS-Informatiedag voor kinderen en jongeren die slechthorend zijn of TOS hebben en hun ouders

Het is alweer bijna zover; de jaarlijkse FOSS-Informatiedag voor ouders van slechthorende kinderen, ouders van kinderen met taalontwikkelingsstoornissen (TOS) en professionals in de zorg en het onderwijs aan deze kinderen. Op zaterdag 1 november 2014 is er in de Bertha Mullerschool in Utrecht een interessant programma samengesteld. Vrijwilligers van de NVVS en SH-Jong dragen ook hun steentje bij en vertellen uit eigen ervaringen over ‘jong & slechthorend’.

De FOSS-Informatiedag is dé gelegenheid om in korte tijd erg veel informatie te krijgen en in een ongedwongen sfeer met elkaar te spreken. Op deze dag verzorgt de FOSS ook een kinderprogramma voor kinderen tot ongeveer dertien jaar. En natuurlijk ook voor broertjes en zusjes. Verder zijn er workshops van (medewerkers van) onder andere Auris, Kentalis en NSDSK en presenteren diverse organisaties en bedrijven zich deze dag met een informatiestand.

Lees hier het programma en schrijf u in!

Publicatiedatum: 10 september 2014