Enquête slechthorende en dove Brabanders inzake het Openbaar Vervoer

Stichting Hoormij, afdeling Breda, zet zich in voor slechthorende en dove mensen in de provincie Noord-Brabant. Eén van de aandachtspunten is het openbaar vervoer per bus. Zo pleit de afdeling voor betere reisvoorwaarden voor de auditief beperkte medemens. En daar hebben ze jouw hulp bij nodig! Denk aan vragen als: Welke obstakels ervaar je zelf als slechthorende of met een medereiziger met een gehoorverlies voor of tijdens een reis met het openbaar busvervoer? En welke praktische oplossingen zie jij daarvoor? Of vermijd jij zelfs een busreis vanwege een beperking in horen?

Jouw ervaring is belangrijk

Deel je buservaringen als reiziger met een gehoorverlies zo snel mogelijk, het liefst nog in de maand maart 2019, met Stichting Hoormij. In samenwerking met Kentalis en Reizigersoverleg Brabant gaan we aan de slag. We starten in Brabant. Het is echter de bedoeling om in de toekomst ook in andere regio's aan de slag te gaan. Jouw ervaring is van groot belang. We vragen je dan ook mee te werken, zodat we een goed onderbouwd advies kunnen geven. Vul de vragenlijst in en stuur deze naar breda.voorzitter@stichtinghoormij.nl

Bedankt voor je medewerking.

Publicatiedatum: 18 maart 2019