ervaringskennis, project

Eerste sessies ervaringskennis waren een succes, geef u op voor de volgende!

Inmiddels hebben de eerste groepsbijeenkomsten van het project Ervaringskennis plaatsgevonden.  Deze zijn zeer succesvol verlopen: de deelnemers waren erg enthousiast en we hebben een mooie hoeveelheid ervaringskennis en tips kunnen verzamelen. Op vrijdag 20 januari 2012 zullen de vervolgbijeenkomsten plaatsvinden.

Vervolgsessies
In deze sessies gaan nieuwe  groepjes deelnemers de kennis en tips die tijdens de eerste bijeenkomsten verzameld zijn, aanvullen. Hieronder staan de onderwerpen en de tijdstippen.  De bijeenkomsten zullen plaatsvinden bij de NVVS in Houten. De reiskosten worden vergoed en er is altijd een schrijftolk aanwezig. Dus heeft u kennis en tips over onderstaande  onderwerpen, die u met ons wilt delen? Meld u dan aan voor één van de volgende bijeenkomsten op vrijdag 20 januari 2012 in Houten:

10.30 – 12.00 uur Sport, vocht en hoortoestellen
13.00 – 14.30 uur Eenzijdig  gehoorverlies
15.30 – 17.00 uur Tinnitus en ontspanning

Wilt u meedoen? Stuur dan een mail naar l.laurens@nvvs.nl en geeft u even aan voor welk onderwerp u kennis en tips heeft.

Publicatiedatum: 21 december 2011