Een en al beweging; de nieuwe HOREN Magazine!

Wie slechthorend is, tinnitus heeft of een andere hooraandoening, weet dat er vaak geen dag hetzelfde is. Soms kan de aandoening enorm belemmerend zijn, soms fijn op de achtergrond en soms ergens ertussenin. Een leven met een gehooraandoening is volop in beweging. Leren ermee om te gaan doe je niet van de ene op de andere dag, dat is een proces. In de nieuwste editie van HOREN Magazine gaat het ook over allerlei processen en bewegingen. Zo is het u vast niet ontgaan dat NVVS, FOSS en SH-Jong inmiddels een federatie vormen in Stichting Hoormij. In HOREN kondigen we de enquete aan die u straks hierover kunt invullen. Ook wij zijn dus volop in beweging!

In HOREN vertelt Eva-Katrien over haar leven met Ménière. Haar wereld is letterlijk in beweging; de aanvallen van draaiduizeligheid liggen altijd op de loer. Ze vertelt hoe ze daar als moeder van drie jonge kinderen, mee omgaat. Verder treft u een verslag van het Europese CI-Congres, waar alle ins&outs rondom cochleaire implantatie in Europa werden besproken. Ook de hoortoestelbranche is volop in beweging; in HOREN een update van de stand van zaken rondom de vergoedingen voor hoorhulpmiddelen en ook enkele bevindingen uit de CQI-vragenlijsten over de hoorbranche. Ook geven we een update van het Nationaal Hooronderzoek en berichten we over nog veel meer zaken die 'in beweging' zijn. Lezen dus, de nieuwe HOREN!

HOREN wordt op vrijdag 5 juni bij NVVS-leden bezorgd en is dan voor hen ook te downloaden via www.nvvs.nl/horenmagazine.  Nog geen lid? Klik hier.
Publicatiedatum: 01 juni 2015