Een antwoord op uw vraag, begrip voor uw situatie of een handige tip

Tijdens de HOORagenda-bijeenkomsten van de NVVS over bijvoorbeeld tinnitus of de ziekte van Ménière gaat er vaak een wereld open voor de aanwezigen als ze de belevenissen van de ervaringsdeskundige horen. Maar ook als ze merken hoeveel lotgenoten er zijn en dat de NVVS er voor ze is. Ook tijdens lokale bijeenkomsten of inloopuren wordt de voorlichting van de NVVS-vrijwilligers op prijs gesteld. Een antwoord op uw vraag, begrip voor uw situatie, een handige tip; de NVVS-voorlichters draaien er hun hand niet voor om! Deze maand vinden er enkele trainingsdagen plaats voor nieuwe voorlichters.

Deze trainingen worden gegeven door een externe vrijwilliger. De NVVS is er blij mee dat er weer nieuwe voorlichters worden klaargestoomd. Zo kunnen we nog meer mensen van informatie voorzien. U komt de NVVS en haar voorlichters overal tegen, bijvoorbeeld op 22 maart tijdens de HOORmarkt in Nijmegen. Op deze landelijke NLDoet dag vindt ook één van de trainingen plaats. Toepasselijk dus dat die dag de NVVS-vrijwilligers in touw zijn!

Kijk in de HOORagenda voor meer voorlichtingsbijeenkomsten van de NVVS.

Publicatiedatum: 12 maart 2014