Dove en slechthorende ambassadeurs gezocht

Ben je doof of slechthorend? Heb je regelmatig contact met de gemeente over bijvoorbeeld toegankelijkheid, zorg of werk? De gezamenlijke belangenorganisaties voor doven en slechthorende zijn op zoek naar mensen die het leuk vinden om mee te werken aan onze nieuwe campagne. Met die campagne willen we ervoor zorgen dat gemeentes beter geïnformeerd zijn over de speciale behoeften van mensen met een auditieve en/of visuele beperking. Hierin werken we samen met de Oogvereniging.

Informatie en contact

Als ambassadeur ben je actief in de provincie waarin je woont voor de duur van ongeveer 3 maanden.
Wil jij vertellen over je ervaringen met de gemeente en zo eraan bijdragen dat gemeentes meer rekening houden met onze achterban en zo betere zorg kunnen leveren? Of ken je mogelijke geïnteresseerden? Neem dan contact op met ilanacukier@bkb.nl.
Publicatiedatum: 29 mei 2018
Steun ons

Hoormij∙NVVS biedt informatie over onderzoek, behandeling en perspectief voor mensen met een gehoor- en/of evenwichtsaandoening. Wil je dat we ons hiervoor kunnen blijven inzetten? Én een wereld achterlaten waarin stilte, horen en evenwicht vanzelfsprekend zijn. Steun ons dan.

WORD LID OF DONATEUR