De nieuwe HOREN Magazine komt er aan!

Wilt u van alles lezen over tinnitus, de ziekte van Ménière, slechthorendheid en andere 'hoorzaken'? Lees dan HOREN Magazine. Het augustusnummer komt er binnenkort aan met volop nieuws, achtergronden en interviews. Zo vertelt Nicole hoe ze zichzelf 'herontdekte' en ondanks haar slechthorendheid eindelijk haar droombaan bemachtigde.

Ook leest u in deze HOREN het tweede deel in de serie artikelen over de ziekte van Ménière. Ditmaal wordt er ingegaan op de behandelmogelijkheden. En heeft u al ontspannende tinnitus-apps op uw smartphone staan? De NVVS-Commissie Tinnitus & Hyperacusis zette er een aantal op een rijtje. In HOREN leest u meer daarover en natuurlijk over allerlei andere 'hoorzaken'.

Benieuwd naar het augustusnummer van HOREN Magazine, maar ontvangt u het blad nog niet? Klik dan hier en word lid.
HOREN Magazine valt rond 16 augustus bij NVVS-leden in de brievenbus. NVVS-leden kunnen vanaf die datum ook de artikelen downloaden vianvvs.nl/horenmagazine.

Publicatiedatum: 05 augustus 2013