Column van de maand (2): Sjonnie

Op internet zijn diverse leuk geschreven, originele, grappige, herkenbare of ontroerende blogs of columns te vinden over iets dat met horen te maken heeft. De NVVS zet elke maand een blog of column in de schijnwerpers die we zijn tegengekomen op internet en die we u niet willen onthouden. Deze keer: Sjonnie

Op de website van Tolknet schrijft Martin van de Beek (Grow2work) over zijn fiets-met-gebreken 'Sjonnie' en maakt daarbij een vergelijking met zijn persoonlijke situatie op dat moment. "Sjonnie. Goed genoeg voor het dagelijks ritje naar mijn werk en lelijk genoeg om niet gejat te worden. Mijn brakke fiets 'Sjonnie' kent een aantal overeenkomsten met mijn verminderde gehoor."

Nieuwsgierig? Lees op de website van Tolknet de complete column van Martin van de Beek over Sjonnie: http://www.tolknet.nl/praat-mee/blog/2013/08/19/sjonnie/

Klik hier voor het 'Column van de maand'-archief en neem ook eens een kijkje in ons blogoverzicht voor interessante blogs over diverse 'hoorzaken'.

Publicatiedatum: 23 augustus 2013