Column van de maand (1): The Coolest Experience I Had as an Apple Store Employee

Op internet zijn diverse leuk geschreven, originele, grappige, herkenbare of ontroerende blogs of columns te vinden over iets dat met horen te maken heeft. De NVVS zet elke maand een blog of column in de schijnwerpers die we zijn tegengekomen op internet en die we u niet willen onthouden. Deze keer: The Coolest Experience I Had as an Apple-store Employee.

Een gewone werkdag in een elektronicazaak werd dankzij een mystery shopper –of beter gezegd een hele schoolklas vol mystery shoppers met een hoorprobleem-  een bijzondere belevenis voor de  Amerikaanse blogger Chris Gonzales. Hij werd er zo door geraakt, dat hij een blog schreef met de titel ‘The Coolest Expierence I Had as an Apple-store Employee’. De blog is misschien wat langdradig, maar werd een hit op social media. Daarmee is hopelijk ook het bewustzijn over hoe het is om te leven met gehoorverlies weids verspreid.

Nieuwsgierig? Lees hier de blog (in het Engels): http://unretrofied.com/blog/2013/3/1/the-coolest-experience-i-had-as-an-apple-store-employee.

Klik hier voor het 'Column van de maand'-archief en neem ook eens een kijkje in ons blogoverzicht voor interessante blogs over diverse 'hoorzaken'

Publicatiedatum: 12 juli 2013