Balance Awareness Week: winnaars boek over Ménière bekend

Tijdens de Balance Awareness Week (BAW) in september hebben veel mensen onze berichten geliked en gedeeld via twitter, facebook en andere social media. Dank daarvoor, want daarmee draag jij bij een het verspreiden van informatie over deze aandoeningen! Wie had gereageerd op onze berichten maakte kans  op een gratis exemplaar van de boeken Dizzy me van Tania Stadsbader en Meniere in balans van Paula Heijne. De winnaars zijn bekend en hebben hun boek inmiddels ontvangen.

De Ziekte van Ménière, een brughoektumor of andere evenwichtsaandoening, kan je leven volledig op zijn kop zetten. De boeken Dizzy me en Meniere in balans geven veel informatie en praktische tips om te leven met deze aandoeningen.

Het boek Ménière in Balans is gewonnen door mevrouw K. Feenstra.  Mevrouw M. Gerdes Brussé ontving het exemplaar van Dizzy Me. Van dit laatste boek is ook een geheel herziene Engelstalige versie verschenen.

Kijk hier terug op de Balance Awareness week 2017

Publicatiedatum: 31 oktober 2017