Hoormij Magazine

Hoormij Magazine is het ledenblad dat je als lid van de bij Stichting Hoormij aangesloten organisaties NVVS, FOSS en SH-Jong 4 keer per jaar gratis thuis ontvangt. In het magazine staan  interviews, reportages, ervaringsverhalen, achtergrondartikelen over medisch-technische ontwikkelingen en informatie over activiteiten en publicaties. Alle doelgroepen van Stichting Hoormij komen aan bod. Daarnaast is er minimaal 1x per jaar een special met de titel Erbij. Deze special is er in vier verschillende edities, met specifieke informatie voor steeds twee doelgroepen.

Voor leden: download gratis Hoormij Magazine

Ben je lid van de NVVS, FOSS of SH-Jong? Dan heb je ook online toegang tot Hoormij Magazine en Erbij. Log in op onze site (zie bovenaan deze pagina) en ga naar Mijn Hoormij. Klik daar op de gewenste editie.

Let op: de artikelen zijn eigendom van Stichting Hoormij en mogen niet zonder toestemming in het openbaar worden verspreid. Ook herplaatsen van de artikelen op je eigen webpagina of social media account is, zonder toestemming, verboden.
 Bovenstaande artikelen zijn enkel voor leden toegankelijk. Word lid en krijg toegang tot de vele achtergrondartikelen over leven met een gehooraandoening of TOS.

Lezersreacties en artikelen

Heb je een vraag aan de redactie? Stuur dan een e-mail naar Isabel Timmers, hoofdredacteur van Hoormij Magazine, via e-mail redactie@stichtinghoormij.nl. Ook lezersreacties mag je gerust doorsturen, net als een goed idee voor een artikel over bijvoorbeeld slechthorendheid, ondertiteling, tinnitus, toegankelijkheid of een ander onderwerp.

Download een inkijkexemplaar van Hoormij Magazine

Ben je benieuwd naar Hoormij Magazine? Download dan hier een inkijkexemplaar van Hoormij Magazine met daarin een voorproefje van enkele artikelen uit het meest recente nummer.

Wil je adverteren in Hoormij Magazine?

Dat kan! Advertenties die echter geen relevante inhoud hebben voor mensen met een hoorprobleem, in strijd zijn met Stichting Hoormij-beleid of afkomstig zijn van audiciens die niet bij een erkende beroepsorganisaties voor audiciens zijn aangesloten worden niet opgenomen. Voor het overige berust de verantwoordelijkheid van de inhoud van geplaatste advertenties uitsluitend bij de adverteerders. Meer informatie over advertenties: Hetty van Hemme, management assistent, hetty.vanhemme@stichtinghoormij.nl, 030-6354001

Verschijningsdata Hoormij Magazine 2016

Vrijdag 19 februari 2016