Ervaringen uitwisselen over leven met een brughoektumor

Als je andere mensen met een brughoektumor wilt ontmoeten, dan ben je bij Stichting Hoormij op de goede plek.

Praat mee over brughoektumor!

De groei van de tumor, onderzoeken, diagnose, wait en scan: dit zijn zomaar een aantal thema’s waarover op het NEBRUS brughoektumorforum wordt gesproken. Meld je aan en praat (anoniem) mee over actuele thema’s, persoonlijke kwesties en praktische zaken. Waar de hulp van de professionals in de hoorzorg stopt, geven Stichting Hoormij en ervaringsdeskundigen op dit veelbezochte forum elkaar steun en advies.

Social media

Via onze nieuwsbrief houdt Stichting Hoormij je op de hoogte van de actuele ontwikkelingen op hoorgebied en van de bijeenkomsten waar je andere mensen met een brughoektumor ontmoet. Dat kan ook via onze online communities op TwitterFacebook en YouTube.

Themabijeenkomsten

Stichting Hoormij organiseert door het hele land maandelijks themabijeenkomsten over brughoektumor en andere hoorproblemen. Bekijk onze agenda voor data, locatie en tijdstip van de bijeenkomsten waar je lotgenoten kunt ontmoeten.

Ervaringrijk.nl

Je staat niet alleen met je gehooraandoening. Alleen al in Nederland zijn er vele duizenden lotgenoten. Het kan helpen om hun ervaringen te lezen en om jouw eigen ervaringen te delen. Dit kan via Ervaringrijk.nl. Neem eens een kijkje in deze database vol verhalen en tips.
Ervaringrijk.nl is een onderdeel van het project Ervaringskennis. Met dit project legt Stichting Hoormij tips van mensen met een hooraandoening op een systematische wijze vast. Heb je bruikbare tips die je graag beschikbaar wilt stellen voor lotgenoten? Laat ze ons weten of kom naar een van onze groepsbijeenkomsten! Lees hier meer over het project en bekijk de actuele sessies.

Word lid en ontdek de voordelen