Winnaars kaarten Wonderstruck bekend

Stichting Hoormij mocht vandaag voor hulp-Sinterklaas spelen: de vijf winnaars van de kaarten voor de film Wonderstruck hebben vandaag bericht gekregen en hun kaarten zijn verstuurd. Wij wensen hen veel plezier bij deze bijzondere film die vanaf 7 december in een groot aantal filmtheaters in het land draait.

De film Wonderstruck is gebaseerd op het boek Het Wonderkabinet van Brian Selznick. Wonderstruck vertelt het verhaal van twee kinderen. Een jongen, Ben, verlangt in de jaren '70 naar de vader die hij nooit heeft gekend. Een doof meisje, Rose, houdt in de jaren ’20 nauwkeurig een plakboek bij van het leven van een mysterieuze actrice. Wanneer Ben een mysterieuze aanwijzing ontdekt in de kamer van zijn moeder en Rose op een ochtend een aanlokkelijke krantenkop leest, besluiten beide kinderen op zoek te gaan naar datgene wat ze missen.

De film, die uiteraard is ondertiteld, is vanaf 7 december te zien in een groot aantal filmhuizen en bioscopen door het hele land. Kijk voor meer informatie in het programma van een filmtheater bij jou in de buurt.

Publicatiedatum: 05 december 2017