Wat wil jij bereiken? Hoormij Magazine inspireert en helpt je verder!

Als je een gehooraandoening of TOS hebt, kun je dan wel bereiken wat je wilt? Zeker, zeggen de slechthorende ‘powervrouwen’ Caroline van Dijk en Kirsten van Croonenborgh in Hoormij Magazine. Caroline coacht en traint mensen in persoonlijk leiderschap, ze moedigt aan om de regie over je eigen leven te nemen. Juist ook als je een gehooraandoening of TOS hebt; laat anderen niet bepalen of je iets wel of niet kunt. Voor Kirsten was haar verslechterende gehoor juist een aanleiding voor een nieuwe hobby: als dragracer kan ze helemaal zichzelf zijn! Ook op school of werk kun je, met hulpmiddelen en mensen die met je meedenken werken aan je toekomst. Lees de inspirerende verhalen en tips in het nieuwe nummer van Hoormij Magazine.

In het tweede nummer van Hoormij Magazine komen weer allerlei thema’s aan bod en vertellen ervaringsdeskundigen hun verhaal. Hoe ga je bijvoorbeeld om met de ‘herriemaatschappij’ als je gehoorverlies, tinnitus, TOS of hyperacusis hebt? En hoe kun je als ouder je kind met hyperacusis ondersteunen? Verder brengt het magazine je op de hoogte van de laatste onderzoeken en ontwikkelingen en laten we zien wat Stichting Hoormij allemaal doet voor mensen met een gehooraandoening of TOS.

Het magazine valt op vrijdag 20 mei op de mat bij de leden van de bij Stichting Hoormij aangesloten organisaties. Bij dit nummer zitten ook twee specials! In de edities van Erbij is speciale informatie voor een bepaalde doelgroep te vinden. Bij dit nummer van Hoormij Magazine zitten de specials tinnitus/hyperacusis en Ménière/brughoektumor, voor de leden die deze interessegebieden hebben aangegeven.

Hoormij Magazine ontvangen?
Als lid van NVVS, FOSS of SH-Jong ontvang je Hoormij Magazine vier keer per jaar, plus minstens één keer per jaar de bijlage Erbij die is afgestemd op jouw interesses. Wil je dit alles ook ontvangen? Word dan lid van NVVS, FOSS of SH Jong! Ga naar www.stichtinghoormij.nl/lid-worden.
Publicatiedatum: 18 mei 2016